2012. október 9.

Mi a rossznyavalya ez?

Sokezer kolozsvári magyar jajszava változik megilletődött csodálkozássá, amint meglátják új, gyönyörű utcanévtábláinkat. Váradi kollegáinkhoz hasonlóan elöl járunk a mutli múlti multikulturalitás csuszamlós sínjein. Élvezd, magyar, a dicsőséges utcanévtáblákat, az európai unió eme csodaszép megnyilvánulását, Horthy óta fel-felbuzogó nedves vágyálmaink tapinthatóvá válását!

(szerk. megj.: azért raktam fel ide is ezeket a táblákat, mert rájöttem időközben, hogy - ki tudja meddig még - a facebookon küjjel is van élet. Így aztán az is élvezheti a sajátos szociolingvisztikai humor eme XXI. századi vívmányait, akinek nincs profilja azon a nagy kék időrabló szerkezeten.)

(szerk. mégegy megj.: az ügyesebbek kiköbözhetik a címkékből az illető utca eredeti, történelmi magyar nevét is)

(szerk. utolsó megj.: igen, én csináltam ezeket, Jakab-Benke Nándor, az kit régebben Nándikának es hívának, az úrnak a MMXII-ik esztendejibe, de semmilyen felelősséget nem vállalok értük az égvilágán. eztet most azért éreztem helyénvalónak ideírni, mert egy pár, magát sajtóorgánumnak valló - vagy afelé aspiráló, de igazából még egy korrektor alkalmazását is pénzkidobásnak tekintő - vebszájt faszán felrakta magához, min'ha ők görnyedeztek volna a daguerrotypiashop nevű lopott adobtermék előtt órákon keresztül.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése